メキシコ、福岡を経てついに帰ってまいりました!
書かなきゃなことたくさんあるんだけど、とりあえずメキシコの写真はピクチャーのページにアップしといたんでチェックいっとアウトしといてくださいな!
福岡は相変わらずみんなあったかい!中部とはまた違ったタイプのトリックをみんなしてるんでいろいろインスパイアされました。MCこばっちさん、毎度毎度お世話になってます。上田君今度こそ「ショー」を見にきてくださいw
で、ここでみんなに伝えなくてはならない事が。。。
今度のジャパンナショナルズ、今年もいけません。
ちょうど同じ日に、ドイツで行われる「Hair&Beauty」っていうファッションショーがあって、それのオープニングを僕が飾る事になりました。いろいろ考えた結果、今のヨーヨー界にも、僕自身にヨーロッパのファッションショーという今までに見られないシーンでヨーヨーのパフォーマンスを見てもらえるという方が、JNで優勝するよりプラスになると思ったから。僕のフリーを楽しみにしててくれた人たち、ごめんなさい。世界大会に向けての準備は着々と進んでいるんで、そっちに期待しといてください!

きじねこ:是非基本を大事にして、がんばってください!
tatsuya:福岡イベントお疲れ様でした!また次回もよろしく。
キララ:ステージには魔物がすんでますからねw
ブチアゲ:HY同窓会お疲れ様です。No mistakeは無理だったか〜

*********************************

FINALLY!! I'm back from Mexico and Fukuoka,Kyushu.
I have a lot to write!Pics from Mexico Trip are on "Picture" topic.Check them out.
Today I have a thing to tell ya all...
I can NOT go Japan Nationals again this year.
Why? Because I was invited to Germany for "Hair&Beauty" Fashion show.I was asked to do a yoyo performance for Opening-Gala.
I think this will be a good chance to show what we can do with Yoyo now and what Yoyo Performance is.That's why I chose Hair and Beauty.
So you will NOT see my Japan Nats freestyle,But Do not worry:)I've been preparing for Worlds2007!

Kleaven:I'm not naughty at all;) My new project...Is much cooler than my BapeSta,I guess.You'll see soon or maybe it will take more time...Anyway,Keep good practice for SYYC!Be a champ again :)

Nichy:I got the Answer from YYJ JUST NOW!!!...BTW, I thought you are gonna help me pack with Discount price?? Lol!Give me 50% off!!PLEASE!!haha...Baka chan...Anyway,Please Take Care,wakata??Oh yes, Nice picture! I Like that picture a lot!haha! ARigato!

Hin:Talk to you soon man!

Gray:No Mistake is possible:)

xinyi:....Either way,I think I don have time...Come JAPAN!!!