今日はヨー友!ってことで河辺君が迎えにきてくれました!いつもありがとー。
FSはいつもどうり程よくぐだりました。中部特有です。
それからはピコさんのスーサイドの秘密が分かったり、つくの糸は長かったりいろいろあってヨー友終了。その後ドリランに行って、買い物をしようとしたら目当ての品が品切れ。っとっとー。
んでその後はぐだってサイゼです。前半戦はいろいろプライベートな話で盛り上がり、後半戦は昔のヨーヨーの話題で盛り上がりました。途中で国際でんわだったり熱かったです。
んで帰りは河辺君にまた送ってもらいました。ありがとうー。
あと、蓮華さんクッキーありがとうー。
来月は23日です。春休み!

ケンゴ:まじですか。それはうれしいっすね〜。
カモサン:来月お待ちしてますよー。受験も終わったようで、おつかれさんです。

****************************

Today Yo-tomo! I had a headache in the morning though...Now im ok!
I pracitced for JN a bit, and communicated with a lot of ppl!Playing yoyo with friends just for fun is very nice fun fun!
Next yotomo is March 23rd! SpringVacation! yay!
Tomorrow School day...aicks!

***************************

Nichy:Oh you are sick again! AIcks!!!you need to take care..ok? Best Friend sick = Best friend worry, Best Friend happy = Best friend happy,too....Ok?Dont go out too much la..think your health first...:) Oh really?Will you come japan in a few years time??Cool!HOpe it will come ture..haha! Chat to u soon!