昨日の朝ニッキーを空港に送っていってきました。
別れてからすごい泣いてたみたいで…。夜、連絡きてずっと泣いてたって言ってました。
1週間だけど、やっぱり一緒にいて、いろいろはっちゃけたんでかなり寂しいですね。
まぁまたそのうち会える。We are Bestest Best Friendsです。

ところで、 MickeyHouse4 公開にむけて、PRE Mickey house4をアップしました。
今回はPREということで、トリックは入っていません。テーマがアジアなので、Nichyの協力により、英語と中国語です。

フルバージョンには、新技満載ですので、お楽しみに!


カモさん:まだまだたくさんありましたよ。御岳にいってきたのですが。

*****************************************

Nichy,I had a great time with you, we had blast!
We are truly Best Friends...4ever! oh yeah ," 4 ev"! haha!
I'll never forget this Best Spring Break...
Last night,After you told me you couldnt stop crying after i left u...I couldnt stop crying too!! Aicks!
I miss you a lot!miss u miss u! Well...i can see u very soon. :D
Take CAre,my bestest best friend, Dont pressuer too much on ur school program,ok?
oh yeah, btw, I am looking forward to getting Photo Album and Pri Cura Card! haha!
Thank you for making great time ;)

Hiroyuki**********************************