アメリカYYJトレーニング→世界大会→香港ヨーヨーコンテスト→日本。とかなり充実した夏をすごして昨日の夜帰ってきました。

まず、遅くなりましたが、世界大会優勝しました。ホントに今年の世界大会はみんなに支えられての優勝。

ありがとう。

特に現場で支えてくれた、ミイ君、ぬまちゃん、こーじ、Eijiくん、オニッキー、しゅーへーくん、みずほさん。

日本から応援メールをくれたぶーこさん、マレーシアから電話くれたNichy。

ホントに感謝してます。みんなマジいい人すぎるって(笑

Freestyleは、去年の完成度と比べるとだいぶ低いので、満足はしてはいませんが、

ステージの上でなんとかテンションを保てたという面では自分も少し成長できたのかな。

これからもみんなの期待にこたえられるよう、がんばりますので、よろしくお願いします。

My Long, and very important summer is now finaly over.

YYJ Camp, Worlds06,HK yoyo contest, and now im in Japan, in front of my Computer.

I know its late, but let me tell you, I became a World Champ again!

I really appriciate, Hironori, Numa,Koji, Eiji, Onikki,Syuhei,Mizuho.

Thanks for SMS from Japan, Bu-ko. Thanks for calling me Nichy.

I am not satisfied with my FS, but i will do better next time.

next target is...AP06...You will see....

******************

Nichy:Thank you very very much, your help made me relux so much, Thanks for letter, call, sms and everything you did for me.
Glad to have you as my best friend.Love you lots,will send you some pics!

Sakura:YAy I did it! sure, im trying for next yer....